Wednesday, December 30, 2009

1229 MuNCuL Jua aKHiRNya


~ToDaY is My DaY!

ToDaY iS My BiRThDaY!
HaPPy BiRThDaY tO Me~

..learned dis song when I was in Uzbekistan. Tq Mr Aziz Khan..

**29 DeCeMBeR 2009**


genap usia 21 thn
mcm x caya la plak
sekejap ja da besaq
tq MAMA! tq ABAH!

dlm bnyk2 wish besday yg aku dpt, wish yg paling wat aku terharu wish besday dr ABAH. ABAH kat KL atas urusan kerja, so beliau hanya sent mesej, dan tepat 9.43am, mesej ABAH masuk inbox.

~Askm. Putri sulung kesayangan dan permata hatiku. Utk kesekian kalinya antara jajaran putaran masa yg pantas beredar kakak menjadi kian dewasa. Justru itu diucapkan selamat hari lahir. Didoakan semoga kakak sentiasa lebih ketaatannya pd Allah, berjaya dan cemerlang akhlak serta akademik. Akhirnya bahagia dunia dan akhirat. Kasih abah pd kakak, abg-abg dan adik-adik abadi ke akhir hayat. Slm hari lahir dgn keceriaan dan kesyukuran~

menusuk ke tangkai hati, touching~
tanpa sedar, merembes setitik dua mutiara ke pipi
time tu, abg kat kilg tgh explain pasal bp bnyk flocculant nk kena tmbh dlm mix juice
mesti dia pelik pasaipa tiba2 aku bleh blah time dia duk smgt explain
ampun bang!
x kan la nk banjir dpn abg plak kan
^_*

buat semua yg mengingati hari bahagia aku
thank u so much
~SaYa SaYaNG KaLiaN~
kalian sgt bermakna dlm hidup aku


Day 12

Ari ni, 1st time sampai kilang lmbt
wakaka
salah aku, coz lmbt kuar p amek Teha
Sorry Teha!
8.08am
lmbt 8 minit

hmmm, ari ni SV cuti
enjoy sakan la kami
x wat pa pun
bnyk lepak dlm ofis
bila da cemuih duk ofis, lepak kat cane yard plak
tu ja la

balik ja keja
terus p hospital
derma darah

kali yg ke 9
best!
hasrat nk derma darah ari besday tercapai jua
next : bln 3 plak ok~


<1229>


No comments:

Post a Comment